Know Your Client - Klantonderzoek

We doen klantonderzoek om financiële criminaliteit te voorkomen

Klantonderzoek om financiële criminaliteit te voorkomen

DEFAM wil financiële criminaliteit voorkomen. Dat is niet alleen een belangrijke maatschappelijke taak maar moet ook volgens de wet. Daarom onderzoeken we opvallende aflossingen en controleren we de identiteit en persoonsgegevens van onze klanten. Het kan zijn dat we hierover contact met u opnemen als we vragen hebben. Ook als u al langere tijd klant bij ons bent of als u uw lening inmiddels al heeft afgelost.

Telefoonnummer en e-mailadres
U kunt een e-mail, brief of telefoontje van ons ontvangen omdat we documenten of extra informatie van u nodig hebben.
Dit is het telefoonnummer en e-mailadres waarmee we contact met u kunnen opnemen:

Meer informatie
Als dochter van ABN AMRO volgen wij de richtlijnen om financiële criminaliteit te voorkomen, op te sporen en klantonderzoek uit te voeren. Wilt u hier meer over weten? Ga dan naar de website van ABN AMRO.