Heeft u MijnDEFAM en een Doorlopend Krediet?
Dan ontvang u op 22 januari via MijnDEFAM een bericht met uw jaaropgave/jaaroverzicht. U ontvangt geen jaaropgave informatie meer per post.
Heeft u geen MijnDEFAM en een Doorlopend Krediet?
Dan ontvangt u voor 15 januari uw rekeningoverzicht met jaaropgave informatie.
U kunt ook eenvoudig MijnDEFAM aanvragen.
Heeft u MijnDEFAM en een Persoonlijke Lening?
Dan ontvangt u op 18 januari via MijnDEFAM een bericht met uw jaaropgave/jaaroverzicht. U ontvangt uw jaaropgave ook per post tussen 7 en 18 januari.
Heeft u geen MijnDEFAM en een Persoonlijke Lening?
U ontvangt uw jaaropgave per post tussen 7 en 18 januari.
U kunt ook eenvoudig MijnDEFAM aanvragen.
Gerelateerde onderwerpen:
maandoverzicht, maandafschrift, maand overzicht, maand afschrift
Heeft u MijnDEFAM? Dan kunt u eenvoudig, als er kredietruimte is, een opname doen van uw Doorlopend Krediet.
Heeft u een Doorlopend Krediet, maar nog geen MijnDEFAM?
Dan kunt u hier MijnDEFAM aanvragen.
Tag: geld overboeken, direct geld overboeken, direct geld opnemen
Heeft u MijnDEFAM dan kunt u eenvoudig met de knop 'Aflossen' en hierna 'Extra aflossen', via een iDEAL betaling, een extra aflossing doen op uw lening.
Heeft u nog geen MijnDEFAM? Dan kunt u hier MijnDEFAM aanvragen.
Let op: Wilt u een extra aflossing doen op uw Persoonlijke Lening?
U kunt het bedrag dat u extra wilt aflossen overboeken naar het juiste IBAN rekeningnummer onder vermelding van uw contractnummer.
Tag: Geld storten, geld overmaken
De volgende wijzigingen kunt u doorgeven via MijnDEFAM:
Heeft u nog geen MijnDEFAM?
Dan kunt u dit hier aanvragen. Binnen 2 werkdagen ontvangt u uw activatiecode brief. Hierna kunt u direct aan de slag
Voor overige vragen kunt u op 3 manieren contact met DEFAM opnemen:
Gerelateerde onderwerpen:
openingstijden; adres
Heeft u MijnDEFAM?
Dan kunt u eenvoudig via de knop 'Aflossen' en hierna ‘Volledig aflossen’ het bedrag opvragen dat u nog moet betalen. Hierna kunt u met een iDEAL betaling uw Doorlopend Krediet of Persoonlijke Lening volledig aflossen en opzeggen.
Heeft u een Doorlopend Krediet en geen MijnDEFAM?
Neem contact op met onze Klantenservice op (030) 659 66 00 en vraag naar welk bedrag u nog moet betalen om uw lening volledig af te lossen. Vermeld bij uw overboeking in de omschrijving uw contractnummer, dan verwerken wij de betaling. Stuur hierna onze Klantenservice een e-mail en geef hierin aan dat u de kredietovereenkomst wilt beëindigen.
Heeft u een Persoonlijke Lening en geen MijnDEFAM?
Uw kredietovereenkomst loopt automatisch af aan het einde van de contractdatum als u uw lening volledig heeft afgelost. Is uw lening nog niet volledig afgelost? Neem dan contact op met onze Klantenservice op (030) 659 66 00 en vraag naar welk bedrag u nog moet betalen om uw lening volledig af te lossen. Vermeld bij uw overboeking in de omschrijving uw contractnummer, dan verwerken wij de betaling.
Let op:
Tag: Geld storten, geld overmaken