Actueel voor partners

Samen stellen wij de klant centraal. Daarom ondersteunen wij onze partners op verschillende manieren, bijvoorbeeld met het DEFAM-agentschap en het online partnerportaal (DP Portaal). Ook informeren wij u over nieuwe releases, updates en onderhoud van onze websites of applicaties, afwijkende openingstijden en eventuele storingen.

Op deze pagina vindt u altijd de meest actuele informatie, zoals onderstaand overzicht van de laatste release notes.

Nieuw in Maex: uitleg bij afwijzing documenten

In Maex kunt u vanaf heden zien waarom documenten zijn afgewezen. Als gebruiker ziet u nu in de tabel een extra kolom met tekstballonnen. Klikt u op een ballon, dan verschijnt er een pop-up met de reden van afwijzing.

Laatste release notes

  • Op zondag 13 september vindt een release plaats. Hierdoor kan zowel MijnDEFAM als het DP Portaal tussen 7.30 en 9.30 uur niet beschikbaar zijn.
  • Op zondag 6 september vindt een extra release plaats voor MijnDEFAM. Wij voeren dan verbeteringen door rond het (her)activeren van MijnDEFAM. Hierdoor kan zowel MijnDEFAM als het DP Portaal tussen 8.00 en 9.00 uur niet beschikbaar zijn.
  • Op zondag 30 augustus vindt een release plaats rond (met name) MijnDEFAM. Via de nieuwsbrief bent en wordt u hiervan op de hoogte gehouden.
  • Op zondag 16 augustus vindt er geen release plaats.

Gepland systeemonderhoud

Wij onderhouden dagelijks onze systemen. Mocht u daarvan hinder kunnen ondervinden, dan vermelden wij dat hier tijdig.

Storingen

Op dit moment zijn er geen storingen bij ons bekend, mocht u toch problemen ervaren met bijvoorbeeld onze applicaties neemt u dan contact op met het Sales Contact Center via (030) 659 66 15 of e-mail naar verkoop@alfam.nl.

Meer informatie
  • Heeft u vragen over de inhoud van een van onze release notes? Neem gerust contact met ons op, wij informeren u graag verder.
  • call 030 - 659 66 15
  • email verkoop@alfam.nl