Actueel voor partners

Samen stellen wij de klant centraal. Daarom ondersteunen wij onze partners op verschillende manieren, bijvoorbeeld met het DEFAM-agentschap en het online partnerportaal (DP Portaal). Ook informeren wij u over nieuwe releases, updates en onderhoud van onze websites of applicaties, afwijkende openingstijden en eventuele storingen. Al deze informatie vindt u op deze pagina.

Storingen

Op dit moment zijn er geen storingen bij ons bekend. Ervaart u toch problemen met een van onze applicaties? Neem dan contact op met uw accountmanager of met het Sales Contact Center op 030 – 659 66 15.

Nieuw in Maex: uitleg bij afwijzing documenten

In Maex kunt u vanaf heden zien waarom documenten zijn afgewezen. Als gebruiker ziet u nu in de tabel een extra kolom met tekstballonnen. Klikt u op een ballon, dan verschijnt er een pop-up met de reden van afwijzing.

Laatste release notes

  • Op zondag 15 november vindt een wat langere release plaats dan normaal. Hierdoor zijn zowel MijnDEFAM, het DP Portaal en de andere API’s niet beschikbaar tussen 8.00 en 11.00 uur, met een mogelijke uitloop tot 15.00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
  • Op zondag 8 november vindt een release plaats. Hierdoor kan zowel MijnDEFAM als het DP Portaal tussen 7.30 en 9.30 uur niet beschikbaar zijn.

Gepland systeemonderhoud

Op 9 december vindt er om 7.00 uur een technische update plaats aan onze systemen. De verwachting is dat dit geen impact heeft op MijnDEFAM, het DP Portaal en de DEFAM API’s. Mocht u wel problemen ervaren, neem dan contact op met het Sales Contact Center via 030 – 659 66 15.

Meer informatie
  • Heeft u vragen over de inhoud van een van onze release notes? Neem gerust contact met ons op, wij informeren u graag verder.
  • call 030 - 659 66 15
  • email verkoop@alfam.nl