Uw lening beheren
Via MijnDEFAM kunt u uw lening eenvoudig online beheren. Heeft u geen MijnDEFAM en wilt u bijvoorbeeld geld opnemen van een Doorlopend Krediet of wijzigingen aan ons doorgeven? Hieronder leest u hoe u dit doet.
Via MijnDEFAM kunt u uw lening eenvoudig online beheren. Heeft u geen MijnDEFAM en wilt u bijvoorbeeld geld opnemen van een Doorlopend Krediet of wijzigingen aan ons doorgeven? Hieronder leest u hoe u dit doet.
Heeft u MijnDefam? Dan kunt u eenvoudig, als er kredietruimte is, een opname doen van uw Doorlopend Krediet (Flexibele Lening).
Heeft u geen MijnDefam en wilt u geld opnemen? Stuur dan een e-mail naar info@defam.nl met als onderwerp ‘Opname’ en vermelding van het bedrag dat u wilt opnemen, uw contractnummer, naam en telefoonnummer. Het kan zijn dat er extra controles nodig zijn voordat het gewenste bedrag aan u wordt uitbetaald. In dat geval nemen onze medewerkers binnen enkele dagen telefonisch contact met u op.
Ja, u kunt al uw gegevens wijzigen via MijnDEFAM. Heeft u geen MijnDEFAM en wilt u iets wijzigen? Dan kunt u dit per e-mail aan ons doorgeven via info@defam.nl. In de vragen hieronder vindt u een instructie voor elke wijziging.
Gaat u verhuizen of bent u bezig met een verhuizing? U kunt eenvoudig uw adreswijziging doorgeven via MijnDefam. Heeft u nog geen MijnDefam? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen om uw adres te wijzigen, via 030 659 6600. Zodra wij uw adreswijziging hebben verwerkt, ontvangt u een bevestiging van ons.
U kunt uw bankrekeningnummer eenvoudig wijzigen via MijnDefam. Heeft u geen MijnDefam? Stuur dan een e-mail naar info@defam.nl met onderstaande gegevens:
Zodra wij uw bankrekeningnummer hebben gewijzigd, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van ons.
U kunt uw e-mailadres eenvoudig wijzigen via MijnDefam. Heeft u geen MijnDefam? Stuur dan een e-mail naar info@defam.nl met onderstaande gegevens:
Op dit moment kunnen wij uw wijzigingsverzoek nog niet verwerken. Als MijnDefam weer beschikbaar is zullen wij hierover contact met u opnemen.
U kunt uw telefoonnummer eenvoudig wijzigen via MijnDefam. Heeft u geen MijnDefam? Stuur dan een e-mail naar info@defam.nl met onderstaande gegevens:
Via MijnDefam ziet u de saldo van uw krediet. Heeft u geen MijnDefam? Dan Als u het saldo van uw lening wilt weten dan kunt u dit telefonisch opvragen bij uw tussenpersoon of bij onze klantenservice op 030 – 659 66 00. Wilt u een schriftelijke bevestiging van uw saldo? Hiervoor stuurt u een e-mail naar info@defam.nl met vermelding van uw naam, adres en contractnummer. U ontvangt uw saldo dan per post of e-mail van ons.
Iedere 2de dag van de maand staat uw rekeningoverzicht klaar in MijnDefam. Dit overzicht bevat alle ‘bij- en afschrijvingen’ van de vorige maand.
Actuele ‘bij- en afschrijvingen’ kunt u zien in uw overzicht op de homepage van MijnDefam onder ‘bij- en afschrijvingen’.
Let op: Alleen als u een Doorlopend Krediet heeft ontvangt u een maandafschrift, heeft u een Persoonlijke Lening dan is een maandafschrift niet van toepassing.
Heeft u MijnDefam? Dan kunt u eenvoudig met de knop ‘Aflossen’ en hierna ‘Extra aflossen’, via een iDEAL betaling, een extra aflossing doen op uw lening.
Heeft u geen MijnDefam of wacht u op uw activatiecode om (opnieuw) toegang te krijgen tot uw MijnDefam-account en wilt u aflossen? Boek dan het gewenste bedrag over naar het rekeningnummer van Defam dat wij gebruiken om uw maandtermijn te incasseren. Deze vindt u op uw bankrekeningafschrift bij de laatste incasso in de omschrijving, op onze correspondentie of in uw contract. Maakt u geen gebruik van een automatische incasso maar maakt u zelf uw maandtermijn aan ons over via een periodieke overboeking? Dan staat het rekeningnummer hierbij vermeld.
Vermeld uw contractnummer bij de overboeking.
U vindt u contractnummer op uw kredietovereenkomst of op uw rekeningoverzicht bij de omschrijving van de incasso van uw maandtermijn.