Phishing

Een kleine groep klanten van DEFAM is afgelopen juli slachtoffer geworden van phishing. Criminelen hebben geprobeerd in te loggen op MijnDEFAM aan de hand van informatie die zij eerder via phishing van klanten hebben weten te achterhalen. Met het oog op de veiligheid is MijnDEFAM daarom tijdelijk afgesloten geweest.

MijnDEFAM weer bereikbaar

Sinds 31 augustus 2020 is MijnDEFAM weer toegankelijk. Hierbij zijn diverse extra beveiligingsmaatregelen toegevoegd. Eén daarvan is de 2-stapsverificatie: Dit betekent dat u naast een gebruikersnaam en wachtwoord, ook een 6-cijferige code nodig heeft om MijnDEFAM te kunnen gebruiken. Deze code genereert u met een authenticator-app. Wilt u meer weten over het activeren van uw MijnDEFAM-account of het inloggen met 2-stapsverificatie? Ga dan naar defam.nl/mijn-defam.

Alle functionaliteiten beschikbaar in MijnDEFAM

Misschien heeft u gemerkt dat u eerder nog niet alle functionaliteiten kon gebruiken in MijnDEFAM. Sinds 27 september 2020 zijn alle functionaliteiten toegevoegd en is MijnDEFAM weer volledig beschikbaar.

Antwoord op veelgestelde vragen

We begrijpen dat u vragen heeft. Daarom hebben wij de antwoorden op een aantal vragen voor u op een rijtje gezet. We vragen u deze eerst te lezen voordat u contact opneemt met onze klantenservice. Dank voor uw begrip.

Contact

Heeft u nog meer vragen? Dan verzoeken wij u om deze te mailen naar info@defam.nl onder vermelding van uw naam en contractnummer. Vanwege grote drukte bij onze klantenservice kunnen we e-mails beter behandelen dan telefoontjes. U kunt uiteraard ook bellen naar 030 – 659 66 00, op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 17.00 uur. Houd rekening met een langere wachttijd. Excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.

 

Meer informatie over phishing