Phishing

Klanten van DEFAM ondervinden momenteel hinder van pogingen tot phishing. Criminelen proberen in te loggen op MijnDEFAM aan de hand van informatie die zij eerder via phishing van klanten hebben weten te achterhalen. Met het oog op de veiligheid van uw gegevens en uw transacties, hebben wij daarom besloten om MijnDEFAM tijdelijk af te sluiten. Het is belangrijk dat u weet dat wij u nooit zullen vragen om uw persoonlijke inloggegevens. Wees dus alert op phishing en verstrek uw gegevens niet aan derden.

Geld opnemen van uw krediet
Omdat MijnDEFAM niet beschikbaar is, kunt u niet online geld opnemen van uw krediet. Wilt u een opname doen, stuur dan een e-mail naar info@defam.nl met als onderwerp ‘Opname’ en vermelding van het bedrag dat u wilt opnemen, uw contractnummer, naam en telefoonnummer. Het kan zijn dat er extra controles nodig zijn voordat het gewenste bedrag aan u wordt uitbetaald. In dat geval nemen onze medewerkers binnen enkele dagen telefonisch contact met u op.

Uw maandafschrift van juli
Uw maandafschrift vindt u, als u een Doorlopend Krediet heeft, aan het eind van elke maand in MijnDEFAM. Zodra MijnDEFAM weer beschikbaar is, kunt u deze daar weer opzoeken. Heeft u uw maandafschrift nu al nodig? Stuur dan een e-mail naar info@defam.nl, met als onderwerp ‘verzoek maandafschrift’ en vermelding van uw naam, adres en contractnummer. Wij sturen u dan uw afschrift per post toe.

Persoonlijke gegevens wijzigingen mogelijk
Wilt u uw adres, bankrekeningnummer, e-mailadres of telefoonnummer wijzigen? Stuur dan een e-mail met de benodigde gegevens naar info@defam.nl. In onderstaande veelgestelde vragen, vindt u onder ‘Opnemen, aflossen of wijzigen’ welke gegevens wij dan van u nodig hebben.

Antwoord op veelgestelde vragen
We begrijpen dat u vragen heeft. Daarom hebben wij de antwoorden op de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. We vragen u deze eerst te lezen voordat u contact opneemt met onze klantenservice. Dank voor uw begrip.